sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Rakkaudesta lilaan - Loving purple

Rakastan violettia. Ehkä siksi rakastan sellaisia kasveja, kuten syreeni ja laventeli. My Fair Lady musikaalista on myös rakkaita muistoja, joten sillä selittyy blogin nimi.


I love purple. This love of purple is reflected in my love of lilacs and lavenders. I'm also quite fond of My Fair Lady and hence the name of this blog ("Are there lilac trees in the heart of town? Can you hear a lark in any other part of town?")

 

Nyt kun joulu on siivottu pois (no okei, ainakin pääosin), huomaan intoilevani keväästä. Suunnittelen jo puutarhaa ja kasvatettavia kasveja... mutta ennen sitä saadaan varmasti uusi väri valtaamaan tilaa musta-valkoiselta kaudeltani. Onko se vihreä, joka jotenkin aina keväisin löytää tiensä sohvalleni? Vai fuksia, jota jo näkyy kynttilöinä keittiön pöydällä? Eiköhän tuo kohtapuoliin selviä...

Now that were done with Christmas, I find that I'm already really looking forward to the spring. Planning which seeds to sow, which plants will go where... But before that, I'm certain a new colour will start invading the black and white era I'm now going through. Will it be green that always finds it way onto my sofa? Or the magenta that's already beginning to finds it way on to the kitchen table? I'd say we'll know in a few days...

Öitä toivotellen / Wishing you a good night,




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...