perjantai 17. helmikuuta 2012

Pastelleja / Pastels



Sanoinhan, että pastellit eivät niin vakuuta? Tämä Arnold'sin ystävänpäivälaatikko kuitenkin oli aika suloinen. Toinen, mikä on vakuuttanut, on Pollyn summer berries. Nami!

I think I have already mentioned that I'm not convinced about the pastels. These however I do rather enjoy...



Vaikuttavin kuitenkin oli syntymäpäivälahjaksi kummitytöltä saamani itsetehty kaulakoru. Okei, sangen lyhyt mitoitus, mutta ilme viisivuotiaan kasvoilla, kun huomasi luomuksensa kaulalla, oli kyllä paras lahja!

The most impressive is the necklace I got from my 5-year-old niece! That really made the day to see how proud she was for what she'd made! Never mind the fact it's more of a choker than a necklace for me.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...