lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kevätmessuilla vihertää - The Greens at the fair


Kevätmessuilla oli myös ihania ideoita kohokasvimaiden tekoon. Ylärivin vasemmanpuoleinen ruosteinen istutuslaatikko on Siisti Pihan mallistoa ja näytti todella hauskalta yhdistettynä kiveen. Oikean puolimmainen taitaa olla Kekkilän viljelylaatikko. Raparperit niissä olivat todella kivan näköisiä, ehkä raparperiä en kuitenkaan kotipihallani sellaiseen laittaisi.


Alimmassa kuvassa ei kovin hyvin erotu tuo kaksikerroksisuus. Alempi osakin on siis koholla, eikä maan tasassa, mikä näytti hyvältä ja toi korkeutta, vastaavaa voisi harkita omassakin pihassa!


There were some lovely ideas at the Spring fair for raised vegetable gardens. The top left hand rusted metal planter is from Siisti Piha whilst the right hand picture is I think the Kekkilä planter boxThe rhubarbs looked really nice in them, but I guess I wouldn't do that in my yard, the way a rhubarb grows.


The planter in the bottom pic I really liked for the layers, unfortunately you can't really tell in the pic that it is a two-storied box. I think I wouldn't mind that in my own yard! 




Kaikki tuo vihreä ympärilläni ja olisi luullut, että tällaisten siemenrivien ääressä olisi lähtenyt mopo käsistä. Hah, en ostanut mitään! Okei, siinä ehkä auttoi, että toistelin koko ajan mielessäni "minulla taitaa olla noitakin edellisiltä vuosilta siemenkokoelmissani"...


With all those greens around, you'd think I'd have gone mad with the rows and rows of seeds. Luckily, I found absolutely none that would have tempted me enough to buy it (I kept repeating the mantra "I think I already have that in my seed container" over and over)...



Mutta olihan siellä tietenkin ihana syreeni. Onneksi kukkiva pensas ja junamatka kotiin tuntui liian vaikealta yhtälöltä...

But they did have a wonderful white lilac in bloom. Luckily a blooming shrub + a train ride home simply felt a too difficult equation...

Vielä ehtii messuilla ja jollet pääse, vilkaise edellistä kirjoitustani aiheesta! / You can still make it to the fair and if not, take a look at the previous post about the fair! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...