torstai 11. huhtikuuta 2013

Tuumasta toimeen - Putting my money where my mouth is



Jos edellisessä postauksessa kirjoitin, että nyt pitää tehdä jotain muuta niin eihän siinä sitten auttanut muuta kuin pistää toimeksi. Pikainen pyrähdys Rautiaan ja monta kymmentä euroa myöhemmin, kaikki oli valmista. Iltapuhteena vielä ensimmäinen kerros pintaan. 

Huomaakohan mies huomenna mitä on tapahtunut? Mitäs lähti työreissuun.

I may have mentioned in the previous post that I will now take time off from the project and get something done around the house. So I had to start big. Tens of euros and a few hours later, first coat is on.

You think the husband will notice the difference? He'll think twice before going away for the night!




Lopuksi vielä kuva suloisesta tulppaanista (noin haalea pinkki JA silti ihana!)

And just before I go, here's a picture of the pretty tulip I have a few of. It's a very light pink and for some reason I still think it is lovely! Don't know what's happened.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...